BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Friday 10 June 2011

Sahabat baik ku telah kembali Ke Rahmatullah........

Pada hari Isnin yg lepas 6 Jun 2011 aku dikejutkan dengan berita kematian seorang sahabat karibku. Aku mcm tak percaya dengan berita itu sbb kematiannya berpunca dari sakit jangtung dan darah tinggi. Umurnya baru mencecah 33 thn sama umur dengan aku. Setahu aku arwah tidak merokok dan sangat aktif dalam segala hal...Zaman sekarang ni org muda pun boleh kena sakit jantung...Aku rasa sangat terkilan  tak dapat balik menziarahi dan menatap mukanya buat kali yg terakhir sbb aku sekarang bekerja di Sarawak. Hanya doa dan Al-Fatihah sahaja yg dapat aku berikan hadiahkan padanya, semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama golongan org2 yang beriman.....AMIN

                Tinggal kenangan....MOHD ZAKI BIN KASSIM duduk mencangkung no. 2 dari kiri

0 comments: